Lektoři

RNDr. Peter Agh

lektor

Absolvoval studium informatiky na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě, kde v roce 2001 ukončil doktorské studium s titulem RNDr., a dále studium aplikované informatiky na Fakultě elektrotechniky a informatiky Slovenské technické univerzity v Bratislavě, kde v roce 2002 ukončil magisterské studium. V oblasti didaktiky se zapojil do soutěže DIDA-IT pro učitele, organizované v rámci projektu iMyšlení, kde jím vytvořené pracovní materiály byly vybrány mezi tři finalisty. Rovněž se věnoval pilotování učebnice Programujeme s Emilem pro 3. ročník a byl technickým redaktorem 1. vydání. Kromě informatiky a didaktiky informatiky ho zajímá také didaktika matematiky a vzdělávání vůbec.

Mgr. Anna Antonová

lektor

Vystudovala Přírodovědeckou fakultu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. Vyučovala matematiku na 2. stupni Základní školy v Neratovicích, kde pilotovala nové učebnice matematiky profesora Hejného. V současnosti učí matematiku na ZŠ na Strossmayerově náměstí v Praze. Je certifikovanou lektorkou Hejného metody pro 2. stupeň ZŠ. V hodinách matematiky využívá konstruktivistické metody výuky matematiky, dává prostor žákům k jejich objevům a diskuzím.

PhDr. Gabriela Babušová, Ph.D.

lektor

Je absolventkou Pedagogické fakulty J. E. Purkyně v Ústí nad Labem a Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Pracovala jako učitelka na 1.stupni ZŠ. V roce 2000 byla vyhlášena nejlepší učitelkou základní školy MČ Praha 4 a v roce 2013 MČ Prahy 3. V současné době vykonává funkci zástupkyně ředitele na základní škole a externě spolupracuje s katedrou českého jazyka na PedF UK, kde se zaměřuje na didaktiku českého jazyka pro 1.stupeň. Zkušenosti uplatňuje jako odborná konzultantka, autorka a lektorka.

Mgr. Natálie Bardounová

lektor

Vystudovala obor učitelství anglického jazyka a dějepisu pro 2. stupeň základní školy na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Pracovala jako lektorka angličtiny na jazykových školách v Českých Budějovicích a v Plzni. Od roku 2001 je učitelkou na Základní škole v Dobřanech. Lektorsky se věnuje výuce dějin na základní škole.

Mgr. Lenka Bittmannová

lektor

Vystudovala speciální pedagogiku, obor psychopedie, na Univerzitě Karlově a Masarykově univerzitě. Od roku 2005 se věnuje práci s lidmi s poruchou autistického spektra v Národním ústavu pro autismus (dříve APLA Praha). Od roku 2014 pracuje jako zástupkyně ředitelky Speciálně pedagogického centra při Národním ústavu pro autismus, s žáky a studenty s PAS a jejich rodinami. Zabývá se zde speciálně pedagogickou diagnostikou, navrhuje podpůrná opatření, konzultuje individuální vzdělávací plány a pravidelně navštěvuje integrované žáky ve výuce. Od roku 2015 je členkou Odborné skupiny Vládního výboru pro zdravotně postižené občany pro komplexní řešení problematiky života osob s PAS. Zaměřuje se na poradenskou činnost, nácviky sociálních a komunikačních dovedností, včetně alternativní komunikace, i na párovou a rodinnou terapii. Věnuje se přednáškové a publikační činnosti v oblasti speciálního školství a problematiky PAS.

Mgr. Eliška Blahovcová

lektor

Vystudovala učitelství pro 1. stupeň základních škol na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Učí 1.–3. třídy se zaměřením na čtení genetickou metodou a Hejného matematiku. V průběhu své praxe se stala certifikovanou učitelkou RWCT – „Čtením a psaním ke kritickému myšlení“. Vede s dětmi v hodinách českého jazyka dílny čtení; svoji lekci publikovala v časopise Kritické listy. Byla zapojena do projektu Čtenářské kluby (Nová škola, o. p. s.) jako manažerka Čtenářského klubu. Na škole, kde pracuje, stále vede tento kroužek. V letech 2017–2019 se zapojila jako lektorka do projektu Centra kolegiální podpory – místa setkávání nejen nad cestou ke čtenářství.

Nabídka sekce: O nás